schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Blog
‘Het PR-vak omvat veel meer dan connecties in de media’
Blog
‘Laat ouderen 10% inleveren en gebruik dat geld om jonge talenten beter te belonen en op te leiden’
Blog
Alles is liefde, ook in de marketingwereld
Blog
De kunst van samenwerken: 5 ingrediënten voor een droomrelatie tussen klant en bureau
Blog
De balans tussen merk en maatschappij: wanneer uitspreken zinvol is
Blog
‘Ik denk dat het merk Musk het merk Tesla geen goed doet’
Blog
Merkloyaliteit: de duurste marketingmythe
Blog
‘Uiteindelijk draait het om beschikbaarheid, prijs en gemak. Niet om liefde’
Blog
Sportsponsoring: waar miljoenen verdampen en kansen liggen
Blog
‘Sponsoring bouwt langdurige associaties in de hoofden van mensen’
Blog
De valse belofte van mediaconsolidatie: Waarom groter een schijnoplossing is
Blog
Wat zijn de kenmerken van een nieuwe concurrent van Mediahuis en DPG?
Blog
De TNM-driehoek: Een handleiding voor CEO’s in de media
Blog
Pieter Jan Hagens had wat meer moeten ‘dansen’ met de AFAS-baas
Blog
Nog lang niet klaar met LinkedIn