Mail of bel ons!
Content marketing
Opvallen of onderdeel zijn van de dagelijkse ruis? Het is een keuze. Coopr maakt relevante en onderscheidende content waar het publiek op zit te wachten en waar het merk wat aan heeft. We gaan op zoek naar de connectie tussen jouw marketingdoelstelling en de behoeften van jouw target audience. Wij geloven dat relevantie twee kanten op werkt: relevant bij je publiek en relevant bij het hart van je merk. Daar waar die twee samenkomen, maken wij graag het verschil.
Think & do
We denken niet alleen na over strategie maar creëren ook graag. En andersom. Daarom kent het content team diverse specialismen. Vijf om precies te zijn: strategie, consultancy, conceptontwikkeling, design en videoproductie. Dit is onze kracht, de specialismen versterken elkaar. Zo leveren wij kwalitatief werk voor onze klanten.
Wij geloven er heilig in dat de messaging (content) van ‘nu’ onderdeel moet zijn van een groter plaatje. Daarom werken we ook graag samen met onze andere expertises Brand PR en Corporate Communicatie. We kijken naar de lange termijn maar begrijpen ook dat onze opdrachtgevers ook op de korte termijn resultaten willen boeken. Daarom geloven we naast een always-on laag in de ontwikkeling van herkenbare formats en campagne-content.
Wij geloven er heilig in dat de messaging (content) van ‘nu’ onderdeel moet zijn van een groter plaatje. Daarom werken we ook graag samen met onze andere expertises Brand PR en Corporate Communicatie. We kijken naar de lange termijn maar begrijpen ook dat onze opdrachtgevers ook op de korte termijn resultaten willen boeken. Daarom geloven we naast een always-on laag in de ontwikkeling van herkenbare formats en campagne-content.
Ons aanbod
Wij ontwikkelen contentstrategieën, contentcampagnes, videoformats en online (social) activaties. Daarbij leveren we ook specifieke producten zoals videoproducties, podcasts, whitepapers, infographics, animaties en goed geschreven blogs. Voor de distributie werken we samen met aan ons gelieerde specialisten.
bekijk al onze expertises