Thalys vierde het 25-jarig bestaan van haar route naar de Duitse bestemmingen. Met vijf dagelijkse ritten verbindt Thalys de metropolen Parijs, Brussel en Luik met grote steden in Noordrijn-Westfalen. Thalys vroeg ons om hen te helpen dit jubileum te vieren en de Duitse bestemmingen onder de aandacht te brengen.
Thalys viert 25ste jubileum van haar Duitse bestemmingen
Doelstelling
Aanpak
Voor Thalys hebben we zowel de pers benaderd als een influenercampagne opgezet. We hebben een persbericht opgesteld rondom het jubileum en we nodigden verschillende journalisten en influencers uit om zelf een reis naar Keulen of Düsseldorf te beleven. Samen met lokale toerismebureaus organiseerden we een reis waarbij ze Duitse bestemmingen op hun eigen manier ontdekten. We regelden de reis, hotelovernachtingen, tips en lokale must sees, zodat iedereen de kans kreeg om de vele hotspots die Duitse bestemmingen te bieden hebben te ontdekken. Na een weekend vol nieuwe ontdekkingen en avontuur bracht de Thalys hen weer veilig thuis.
Resultaat
Onze gasten kwamen terug met enthousiaste reisverhalen en vonden het een geweldige ervaring om Duitse bestemmingen met de Thalys te ontdekken. Dit resulteerde in prachtige artikelen en Instagram-content met tips en tricks voor een volgend bezoek aan Duitsland.
De combinatie van het persbericht en deze pers/influencer reizen zorgde voor een enorm bereik. In totaal leverde dit project 18 clippings, 14 stories en 4 posts op meteen bereik van 5M en een mediawaarde van €223.000,-.
Thalys staat bekend om haar opvallende rode treinen en haar comfortabele manier van reizen, maar de Duitse bestemmingen zijn minder bekend. Daarom wilde Thalys met dit jubileum juist deze bestemmingen in de schijnwerpers zetten. Want veel mensen weten niet dat je met de Thalys in mum van tijd naar Keulen, Dusseldorf, Dortmund, Essen en Aachen kan reizen vanuit België.
Voor Thalys hebben we zowel de pers benaderd als een influenercampagne opgezet. We hebben een persbericht opgesteld rondom het jubileum en we nodigden verschillende journalisten en influencers uit om zelf een reis naar Keulen of Düsseldorf te beleven. Samen met lokale toerismebureaus organiseerden we een reis waarbij ze Duitse bestemmingen op hun eigen manier ontdekten. We regelden de reis, hotelovernachtingen, tips en lokale must sees, zodat iedereen de kans kreeg om de vele hotspots die Duitse bestemmingen te bieden hebben te ontdekken. Na een weekend vol nieuwe ontdekkingen en avontuur bracht de Thalys hen weer veilig thuis.
Resultaat
Onze gasten kwamen terug met enthousiaste reisverhalen en vonden het een geweldige ervaring om Duitse bestemmingen met de Thalys te ontdekken. Dit resulteerde in prachtige artikelen en Instagram-content met tips en tricks voor een volgend bezoek aan Duitsland.
De combinatie van het persbericht en deze pers/influencer reizen zorgde voor een enorm bereik. In totaal leverde dit project 18 clippings, 14 stories en 4 posts op meteen bereik van 5M en een mediawaarde van €223.000,-.