schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Vierde editie Coopr Academy van start
Blog
Coopr Nieuws
Shelly Delwel
14-02-2019
Wij zijn trots dat de vierde editie van Coopr Academy van start is gegaan. In samenwerking met Erasmus Universiteit Rotterdam hebben wij 10 internationale Bachelor- en Master-studenten geselecteerd voor hun deelname aan dit Practical Honours Programme. De studenten gaan dit jaar aan de slag met een case voor Pathe om praktijkgerichte kennis en kunde op te doen. Wij begeleiden de studenten in vijf interactieve sessies aan de hand van het Coopr Model om de studenten wegwijs te maken in de wereld van PR en content marketing. In de laatste sessie pitchen de studenten hun PR-voorstel voor een professionele vakjury .
Aan de slag voor Pathé
Ook dit jaar mogen de studenten weer aan de slag gaan met een echte case voor een van onze klanten. Na MTV, Warsteiner en Lexa mogen zij zich dit jaar buigen over een geïntegreerd PR- en content marketing voorstel voor Pathé. Op 19 maart mogen de studenten hun ideeën pitchen voor een professionele vakjury, bestaande uit vakmensen van EUR, Coopr én Pathé.Susanne Damen, Manager Brand & Communications bij Pathé; "Wij zijn heel enthousiast om mee te werken aan Coopr Academy. Wij vinden het een mooi initiatief en dragen graag ons steentje bij aan de de praktijkervaring van de studenten. Wij zijn erg benieuwd welke ideeën de studenten zullen presenteren op de dag van de pitch."
Selectie
Tientallen studenten van de International Bachelor Communication and Media, en de aanvullende Master-programma's Media & Business, Media & Journalistiek, Media & Cultuur en Media, Culture & Society hebben gesolliciteerd naar één van de tien plaatsen bij Coopr Academy. Na een strenge selectieprocedure zijn tien mensen uit Nederland, Duitsland, Ivoorkust, Thailand, Frankrijk en de US geselecteerd voor deelname. Wanneer zij het programma succesvol afronden, krijgen zij een officiële aantekening op hun diploma. Wij kijken ook dit jaar weer heel erg uit naar een volgende editie van Coopr Academy. Zowel wij als de studenten hebben er zin in!
Aan de slag voor Pathé
Ook dit jaar mogen de studenten weer aan de slag gaan met een echte case voor een van onze klanten. Na MTV, Warsteiner en Lexa mogen zij zich dit jaar buigen over een geïntegreerd PR- en content marketing voorstel voor Pathé. Op 19 maart mogen de studenten hun ideeën pitchen voor een professionele vakjury, bestaande uit vakmensen van EUR, Coopr én Pathé.Susanne Damen, Manager Brand & Communications bij Pathé; "Wij zijn heel enthousiast om mee te werken aan Coopr Academy. Wij vinden het een mooi initiatief en dragen graag ons steentje bij aan de de praktijkervaring van de studenten. Wij zijn erg benieuwd welke ideeën de studenten zullen presenteren op de dag van de pitch."
Selectie
Tientallen studenten van de International Bachelor Communication and Media, en de aanvullende Master-programma's Media & Business, Media & Journalistiek, Media & Cultuur en Media, Culture & Society hebben gesolliciteerd naar één van de tien plaatsen bij Coopr Academy. Na een strenge selectieprocedure zijn tien mensen uit Nederland, Duitsland, Ivoorkust, Thailand, Frankrijk en de US geselecteerd voor deelname. Wanneer zij het programma succesvol afronden, krijgen zij een officiële aantekening op hun diploma. Wij kijken ook dit jaar weer heel erg uit naar een volgende editie van Coopr Academy. Zowel wij als de studenten hebben er zin in!